Followers

Apr 18, 2011

Buat menda pelik…..

Ak nak citer menda yg terjadi ari ni sebenar…

Masa ak sampai rumah dr keluar bertanya assigment dgn cik fairuz…..

Sampai je kat rumah lepas ak parking kete …Jiran sebelah pun balik lah….

Ak pun ‘ter’pandang lah ank jiran yg perempuan ….selama ni ak tgk dr tepi xnampak real sgt hehehehe…

Entah kenape lepas tu ak terus gi tutup pagar padahal kakak ak x balik lg and ak ni jarang gi tutup pagar….

And siap kunci balik pintu yg dah sedia terbuka……hehehehe…pelik kan…

And betullah org kata kalu lelaki tgk perempuan cantik terus blank dlm kepala boleh jadi kelam kabut jadinya….hahahaha

Apa2 pun baru ku tahu jiran ku ni ada seorg perempuan yg lawa…hehehehehe

P/s : tertgk bkn sengaja tgk...

6 comments:

  1. dari mata turun ke hati...lalala~~

    ReplyDelete
  2. Dalam ayat tu....hehehe...terasa sampai dr mata (baca) turun ke hati....

    ReplyDelete
  3. x slah klu nk gtal...kita kn lelaki...hahaha

    ReplyDelete
  4. ehemm ehemmm pasni nak usha gak laa anak jiran cebelah tu

    ReplyDelete

There was an error in this gadget