Followers

Apr 4, 2011

Ak gak yg kecewa….

Giler punya tajuk …hahahahah

Betul gak rupanya firasat ak selama ini….hahahaha

Tp nak bt mcm mana…bila org tu dah ada pilihan ati….kita x boleh halang….

And berharap je lah yg dia mendapat org yg terbaek bg dirinya…..

baca balik post bertajuk cerita ati utk lebih paham....klik sini

Org kata cinta tu bkn utk kita memilih tp utk kita merasa…

sama ada ia pedih atau manis kerana cinta adalah suatu yg tiada definisi atau bentuk….

Hati ak x parah Cuma x tentu arah…giler punya ayat….hahahaha

(ps: layan perasan kat pantai sorang pun best gak)….


Tp ak akn jd bestfriend dia....maybe tu yg terbaek....

4 comments:

There was an error in this gadget