Followers

Aug 29, 2010

Rumah sewa dimanakah engkau.......

Pening ak bila pikir pasal menda ni....

Rumah sewa utk ak and geng2 kat HUKM tu belum jumpa lagi...

bilik sewa pun x jupe gak.....

yg ada nya pun nak penyewa perempuan....

apasal skrang ni semua nak perempuan....

kalu tgk iklan keje pun nak perkerja perempuan je...

nak bagi sewa pun kat perempuan...

dah tu org lelaki ni nak letak mana....

marah betul ak bila fikir.....

memang lah lelaki ni byk yg jahat and masuk pusat serenti...

tp ada gak lelaki baik nak belanja nak cari keje halal.....

bagi lah peluang kat kitaorang lelaki akhir zaman ni.....

ak tgh marah sebenarnya ni........

ujian byk.... assigment byk.... pastu nak fikir pasal rumah sewa lagi....

kalu boleh nak je lupa kan menda tu sekejap......

sebab tu skrang ak ni jd minat jalan....

tp walau apa2 pun selamat berpose....and bila makan tu ingat lah org lain gak....

maksud nya belanja2 lah ak buka pose....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget